Експеримент: як запустити оголошення за 40 секунд і отримати перших клієнтів?

Поділитися на facebook
Поділитися на telegram

Головною перевагою мережі ХО є сильний маркетинг. У нашій команді один з найдосвідченіших і сильних фахівців з маркетингу в туризмі Сергій Куделько і особисто наш 12-річний практичний маркетинговий досвід в туристичному агентстві «Хороший Отдых».

Трохи чисел:

Сайт: у найсильніші місяці роботи (серпень-вересень до карантинного періоду) трафік на сайті xo.ua досягає 200 000 відвідувачів на місяць, при цьому ми отримували від 25 до 35 лідів на день.

Соцмережі: на кожному акаунті одеського офісу в соцмережах від 12 до 14 тисяч підписників, при цьому ми були орієнтовані на роботу з лояльною аудиторією, а не на активне залучення нових підписників.

Телеграм-канал: на наш телеграм-канал Стоковые туры на данний момент підписано 4700 чоловік, але на залучення підписників ми витратили не більше $10 за весь період. (тобто органічних підписок на каналі 98%)

Push-повідомлень: до карантину у нас було так багато підписників на push-сповіщення, що нам вже було мало безкоштовного тарифу у 10 000 підписників. На даний момент у базі 6000 підписників і щодня додаються нові.

Вже з цих цифр можна зробити висновок, що наш маркетинг працює не тільки в теорії, але і на практиці. Саме тому ми вирішили запустити експеримент, який допоможе нашим франчайзі не тільки вивчити теорію маркетингу і отримати рекомендації від досвідчених фахівців, але і на практиці навчитися самостійно запускати рекламу і отримувати швидкі результати.

Суть експерименту:

Ми вирішили полегшити роботу з рекламою для наших франчайзі до мінімуму і навчити запускати найпростішу рекламу.

Як це працює?

  1. Для цього був створений секретний телеканал, доступ до якого можна отримати тільки за спеціальним посиланням, яке завжди оновлюється або після затвердження адміністратором.
  2. На цьому телеграм-каналі ми вже надаємо готовий шаблон оголошення, який можна використовувати без змін або з мінімальними правками. Там ми публікуємо від 3 до 6 обраних нами заздалегідь фотографій, які франчайзі також можуть використовувати в рекламі. Це виключає можливість того, що одна і та ж картина буде використовуватися в рекламі різних агентств з одного міста.
  3. Сергій Куделько особисто дає практичний інструктаж щодо швидкого налаштування у прямому ефірі та допомагає з труднощами. Час, для запуску такого оголошення, становить лише 40 секунд!
  4. Ми очікуємо перших результатів і ділимося нашим досвідом в загальному чаті

Для деяких франчайзі, в залежності від міста, обраної фотографії та деталей (ціни чи іншого посилу) результат був різним. Найкращий результат – 8 повідомлень в директ і 6 лідів з номерами телефонів вже в перший день реклами з бюджетом $4 на день!

Що це дає?

Легкість

Найпоширеніший страх власників бізнесу – витрачати гроші на рекламу і не отримати результат. Тому власники бізнесу або повністю відмовляються від реклами і працюють з лояльною аудиторією, або витрачають багато часу і грошей на вивчення теорії і тільки потім вирішують щось запустити. У сезоні 2020 року в туризмі вже неможливо розраховувати тільки на базу лояльних туристів, тому такий ресурс, як реклама, стає просто необхідним. Розуміючи все це, ми вирішили максимально спростити створення реклами, щоб будь-який власник бізнесу, навіть з базовими знаннями, міг дуже швидко запустити рекламу і отримати перший результат.

Підтримка

Якщо у одного з наших франчайзі є питання або потрібен зворотній зв’язок, він може написати колегам в будь-який момент і отримати миттєву відповідь або швидку рекомендацію.

Результат

Незважаючи на те, що оголошення показують новачки, вони все одно отримують результати! У гіршому випадку, якщо оголошення не окупається з першого разу, це допомагає потенційним клієнтам дізнатися про агентство, а акаунт в соцмережах отримує підписників, з якими у майбутньому можна працювати. У кращому випадку наші франчайзі будуть мати додаткове бронювання, і навіть не одне.

Бажаєте приєднатися до команди ХО?

Залиште заявку прямо зараз!

Читайте також

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *