Шість неочевидних факторів успіху менеджера з туризму

Поділитися на facebook
Поділитися на telegram

“Хорошему Отдыху” більше 12 років і ми точно знаємо, які якості допомагають домогтися успіху менеджеру з туризму, а які ні.

У цій статті я не буду вам розповідати о таких речах, як дієвість, дисципліна або уміння фокусуватися на головному. Вони потрібні для перемоги у будь-якій справі. Прочитайте про це у книгах. Наприклад, “Генії та аутсайдери” Малькольма Гладуела або “Від хорошого до великого” Джима Коллінза.

Моя мета — показати неочевидні на перший погляд якості, які відрізняють успішних менеджерів з туризму до тех, кому нічого не вдається.

+ бонус! У кінці на вас чекає ще чотири якості, які всупереч стереотипам, практично не впливають на результати.

Що ж важливл для менеджерів з туризму?

Отже, які ж якості відрізняють менеджера-переможця від його менш успішних колег. На мій погляд, їх 6.

1. Любов до людей

Любов до людей — це найголовніше. Ми усі розуміємо під словом “любов” різні речі. як би ви не розуміли це слово, ви — праві. У туризмі може домогтися успіху тільки людина, яка щиро любить інших людей. Тому що наша работа на 100% пов’язана з людьми. Поміркуйте, ви заряджаєтесь від спілкування з іншими людьми, або, навпаки, втрачаєте енергію? У першому випадку у вас усе буде ок, у іншому — ні.

Ось ще декілька маркерів, щоб зрозуміти, як у вас з любов’ю. Чи подобається вам піклуватись про когось? Чи готові ви відмовитись від будь-что свого на користь іншої людини? Чи приймаєте ви людей такими, які вони є, або полюбляєте критикувати та давати поради? Ви частіше знаходитесь у гарному настрої або поганому?
Наш досвід показує, що відсутність любові до людей не компенсується ніякими знаннями та веде до безумовного провалу.

2. Довгий час роботи в одній компанії

Це найголовніший фактор, і ось чому.
Як і будь-який бізнес, ми заробляємо гроші на постійних клієнтах. Коли менеджер тільки починає працювати, своїх постійних клієнтів у нього ще мало. З’являються вони лише через півроку. Через рік при гарній роботі їх стає вже достатньо багато (люди зазвичай відпочивають один раз на рік). У цей момент заробіток менеджера починає швидко збільшуватись.
зарплатня менеджера з туризму
Через 3 роки роботи навіть не в самого сильного менеджеру з туризму обсяг лояльних клієнтів стає настільки великим, що дозволяє показувати гарні результати майже на автоматі.
Але.
Якщо менеджер переходить з одного турагентства до іншого, постійні клієнти зникають. Навіть за дуже сильним спеціалістом “піде” в кращому разі 20-25% клієнтів. І йому треба починати усе спочатку.
Саме тому ми намагаємось не брати на работу людей, у яких не має чіткої впевненності, що вони збираються пропрацювати в “Хорошем Отдыхе” меньш ніж 3 роки.

3. Командна співпраця

Ми уже знаємо, що гарні результати з’являються тоді, коли менеджер довго працює в одній компанії. При цьому найпоширеніша причина зміни роботи — проблеми з колективом. Не зміг знайти спільної мови.
Є люди командного типу, а є одинаки Туризм — це командна гра, тому тут одинакам важко. Якщо не готовий грати за спільними правилами, рахуватися з поглядами інших людей, команда тебе не прийме. Не прийме команда — доведеться змінювати роботу. І далі по колу.

4. М’яка жорсткість

М’яка жорсткість — це зовсім особливий спосіб спілкування, який використовують кращі продавці. По-іншому я називаю його “сталевий кулак в оксамитовій рукавичці”.
Найуспішніші менеджери доброзичливі та тверді одночасно. Їх клієнти отримують задоволення від спілкування, відчувають себе спокійно и розслаблено, при цьому знають, що опір даремний.

Коли такому менеджеру потрібно закрити угоду, він знає, як подзвонити клієнту о 10 вечора так, щоб той після розмови подякував за дзвінок. Це дуже тонка грань між м’якотілістю та наглістю, між заботою та нав’язливістю, між “недостатньо” та “занадто”. І кращі менеджери з туризму володіють цим вмінням неперевершено.

5. Любов до продажів

Часта помилка: людина не розуміє, чим відрізняється консультація від продажів. І приходять до туризму, вважая, що тут він буде займатися консультаціями. Тобто: його будуть питати, а він відповідати.

Продажі — це про інше.
Продажі — це боротьба. Продажі — це бойовик. Продавець улазить у мізки клієнта та частіше за все змінює там усе. Продавець виміряє свій успіх грошима. У продавця завжди гаряче.
Продавець готовий боротися за свого клієнта. Консультант — просто відповідає на питання.
У туризмі успіху домагаються продавці, а не консультанти.
Якщо ви ніколи не працювали у продажах і не до кінця розумієте, про що йде мова, я раджу прочитати дві-три книги з продажів або поговорити з людьми, в яких є такий досвід.

6. Психологічна стійкість

Туризм — це важка стресова робота, а не квіточки та бантики. Люди, нерви, крики. Тому кращі результати показують ті, хто вміє вимикатися та зберігати спокій. Ті, хто є стресостійким не лише у пункті резюме, а справді. Інших, нажаль, чекає дуже швидке вигорання та депресія. Перевірено.

Якщо ви їхали зранку у трамваї, вам на ногу наступив бородатий чоловік, а ви посміхнулись, подивились йому у очі та побажали гарного дня — у вас є шанс добитися успіху у туризмі.

Бонус. Руйнуємо стереотипи.

Окрім факторів, які приводять до успіху, є ще такі, які ні на що не впливають, всупереч стереотипам. І я хочу, щоб ви їх так само знали.

Кількість подорожей

Багато хто вважає, що гарантія успіху менеджера з туризму — кількість відвіданих країн. Що ж, це не так. І ось чому.
2/3 усіх турів, які продаються в українських турагенціях припадає лише на дві країни: Турцію та Єгипет. Деякі менеджери продають лише Турцію та Єгипет. Спрощенно: ви можете більше нічого не знати, і всеодно добре продавати та добре заробляти.
Ось, як це працює. До нас приходить новачок. У перші півроку роботи ми відправляємо його у два рекламних тури до Турції та Єгипту, і — бац! — його туристичний досвід вже майже не відрізняється від досвідченого ветерану, побачившого мільйон країн, але при цьому ніколи не продаючи туди путівки.

Уміння гарно розмовляти

Красномовні люди по замовчюванню вважають себе спроможними стати успішним у туризмі. Це також не так. Практика показує, що вміння слухати у нашій справі має у 10 разів важливіше значення, ніж вміння розмовляти.
Безумовно, здатність ясно формулювати свої думки дуже важлива. Але я бачив таку кількість недорікуватих менеджерів з туризму з гарними результатами, що можуть сміливо сказати: навичка багато та гучно розмовляти точно потрібна при карєрі на радіо. Але у туризмі без нього можна обійтися

Друзі-мандрівники

Ще одна часта помилка: важати вирішенною справою свій успіх, якщо у вас багато друзів-мандрівників. Ніби то, вони усі будуть купляти у мене мандрівки.
Поясню, чому це не працює.
Щоб більш-менш заробляти, Вам потрібно продавати 250 путівок у рік. Люди мандрують 1 або 2 рази на рік. Таким чином, пасьянс складеться, тільки якщо у вас, як у прислів’ї, “не 100 карбованців, а 100 друзів”. І усі вони будуть купляти лише у вас. Можливо, звісно. Але я б на це не розраховував.

Англійська мова

Тут усе просто: аглійська мова для роботи менеджером з туризму фактично не потріна 99.9% усього спілкування відбувається россійською\українською мовами Російськомовні клієнти, російськомовні партнери.
Тому якщо ви прогулювали уроки аглійської у школі, не хвилюйтеся — стати класним менеджером з туризму це вам не завадить.

Бажаєте приєднатися до команди ХО?

Залиште заявку прямо зараз!

Читайте також

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *