Скільки потенційних клієнтів потрібно менеджеру з туризму на місяць?

Поділитися на facebook
Поділитися на telegram

У будь-якого бізнесу є дві проблеми: відсутність клієнтів і всі інші. Цікаво, що перше не завжди можна виявити.

Коли три міісяці тому ми запустили мережу, то попросили наших агентів заповнити анкету. Питання було лише одне: яка ваша проблема в агентстві №1. І варіанти відповіді:
(a) Кількість потенційних клієнтів
б) Продажі
в) Співробітники та організація роботи
г) Бухгалтерський облік та фінанси

Відповіді роздіілились приблизно 30/30/30/10. Бухгалтерія очікувано опинилась на останньому місці, а інші були на одному рівні.

Ми з Сергієм трохи здивувалися, так як були впевнені, що ліди (а точніше їх відсутність) – це головна проблема більшості туристичних агентств.

Нам знадобилося близько двох місяців, щоб переконатися, завдяки CRM і статистиці, що ми були праві. Ліди є основною точкою росту. Просто агенції неправильно розуміють, скільки потенційних клієнтів є нормальними.

Отже, скільки?

Є довга відповідь на це питання, але я дам коротку. У будь-якому випадку туристичне агентство повинно мати не менше 60 потенційних клієнтів на одного продавця на місяць. Нормальний орієнтир – 100 потенційних клієнтів на менеджера на місяць. Тут вже можуть бути поправки, в залежності від портрета конкретного агентства і людини. Але 60 – це мінімум.

Чому так багато?

По-перше, це фізичний мінімум. Тобто, якщо у менеджера за місяць менше 60 лідів, він сачкує, або робота в турагентства побудована неефективно: мало клієнтів або багато часу втрачається даремно. При конверсії 10% (в середньому для нових клієнтів) 60 лідів це 6 бронювань на місяць. 6 бронювань – це 10 тис грн зарплати менеджеру і 10 тис грн доходу агентства. Робота з меншими цифрами позбавлена фінансового сенсу.

Резюме

Підрахуйте кількість потенційних клієнтів. Якщо у вас зараз менше 60 лідів на місяць на одного продавця – поздоровляємо, у вас є хороший резерв для зростання.

Бажаєте приєднатися до команди ХО?

Залиште заявку прямо зараз!

Читайте також

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *