Як писати об’яви для реклами в Facebook та Instagram, які продають?

Поділитися на facebook
Поділитися на telegram

 

Зміст

    У більшості випадків саме від правильного написання об’яв у рекламі залежить кількість лідів, які ви отримаєте. Якщо задача фото або відео у рекламі звернути увагу, то функція об’яви реклами — показати користь, створити цінність та заінтригувати настільки, щоб спонукати людину залишити свої контакти.

    У цій статті я розповім, як правильно писати рекламні об’яви у travel-тематиці, щоб отримувати максімум клієнтів.

     

    Початок

    Перш ніж писати об’яву для реклами, вам необхідно вивчити продукт, який ви плануєте рекламувати. Це потрібно вам для того, щоб максимально показати їх его переваги та цінність перед іншими пропозиціями на ринку. Тому перш ніж сідати за написання об’яви випишіть собі від 5 до 10 переваг, про які хочете розповісти клієнтам.

    Приклад продукту: Тур до Стамбулу зі Львова на турецьких авіалініях за 299 євро 21 грудня

    Переваги:

    • колоритне місто
    • смачна їжа
    • вигідний шопінг
    • палац з “Величного століття” та Східна казка
    • багато інста-локацій
    • переліт кращою авіакомпанією світу
    • класна ціна для такої пропозиції
    • можливість вильоту у будь-який день
    • можливість купити подарунки перед Новим роком
    • можливість зустріти Католицьке Різдво у Стамбулі

     

    Види цілей для реклами

    При створенні реклами один з найважливіших етапів — це вибір цілей для реклами В залежності від цілі у вас завжи будуть різні об’яви

    Тому, якщо ви запускаєте рекламу з ціллю конверсіїта ведете людину на лендінг, де описані усі переваги та подробиці вашої об’яви рекомендується використовувати максимально короткий текст для об’яви, яке інтригує та підігріває цікавість до вашої пропозиції.

    Якщо у вас не має лендінгу і ви обираєте одну з цілей фейсбук повідомлення, генерація лідів абу іншу, об’ява повинна бути детальна та описувати усі переваги вашого продукту Тут можна вказати дати вильоту, що входить у вартість та обов’язково написати 3-5 переваг чому варто їхати.

     

    Аудиторія

    Другий не менш важливий етап при створенні об’яв — це аудиторія, якій ви плануєте показувати рекламу. Беремо за основу знов нашу пропозицію про Стамбул і міркуємо якій аудиторії ми можемо показувати нашу об’яву В залежності від аудиторії буде змінюватись і головний зміст нашої об’яви

    Якщо це дівчата до 35 років, ми використовуємо в о’яві переваги, які будуть цікаві саме цій аудиторії

    • Краще місто для фото Багато інста-локацій
    • Вигідний шопінг
    • Місто романтики та локацій де знімали серіали
    • Вигідна ціна
    • Можливість закреслити ще одне місто на карті цього року

    Якщо це аудиторія старшого покоління, то можна використовувати інші переваги:

    • Місто двох континентів
    • Багате культурне надбання міста
    • Відчути справжній Східний колорит
    • Прогулятися місяцми “Величного століття”
    • Побачити одне з красивіших міст на планеті

    Для аудиторії батьки з дітьми будуть зовсім інші переваги:

    • Познайомте дітей з живою історією
    • Місто двох континентів
    • Шопінг для усієї сім’ї
    • Покажіть дітям найбільший аеропорт світу

    І так для кожної аудиторії, на яку ви плануєте запускати рекламу, ви генеруєте переваги, які б були цікаві саме їй

    Якщо ви обираєте максимально широку аудиторію “часто подорожуючі” або вказуєте в інтересах просто “Стамбул”, то пишіть і більш універсальну об’яву

    “Вихідну у Стамбулі за 299 євро!

    Прямий переліт зі Львова кращою авіакомпанією світу Turkish Airlines.

    У вартість вже входить багаж 20кг, проживання в якісному готелі в центрі міста, тощо”

    Як це може виглядати на практиці:

     

    Структура об’яви

    1. Заголовок

    Незалежно від цілі найважливіше – це заголовок об’яви! Заголовок повинен пояснювати усю суть пропозиції та звертати увагу. Рекомендований заголовок має бути не більше 40 символів.

    Наприклад, вихідні в Стамбулі за 299 євро!

    Що говорить нам цей заголовок?

    • Я можу відвідати Стамбул
    • Мені потрібно всього 299 євро для цього.
    • Я збираюся на вихідні, тому встигну повернутися до роботи
    • Я не проводитиму вихідні, як завжди і збираюся побачити інше місто.
    • Я зроблю нові фотографії для Instagram (якщо аудиторія молода і у вас є гарне фото для реклами)
    • Можна поїхати на вихідні до Стамбулу на шопінг

    2. Опис

    Якщо далі ми ведемо людину на сайт, де є всі деталі туру, крім заголовка, можна вже нічого не використовувати. Але я зазвичай пишу більше. Що входить до вартості туру або деякі додаткові фішки, які людина отримує при бронюванні.

    Якщо ви використовуєте лід-форму або ведете на повідомлення у дірект, то опис вам необхіний.

    “Вихідні у Стамбулі за 299 євро!

    Прямий рейс зі Львова кращою авіакомпанією світу Turkish Airlines.

    У вартість вже входить багаж 20кг, проживання в якісному готелі в центрі міста, тощо”

    Якщо мова йде про лід-форму або повідомлення, то краще не узагалюнювати, а дати конкретну пропозицію з конкретним готелем, датою вильоту і вартістю. Однак, якщо це пропозиція до Стамбулу або країн Європи, де туристів чекає активний відпочинок, то краще використовувати у рекламі не готель, а написати 3-5 речей “навіщо потрібно їхати?”

    Заклик до дії

    Якщо заголовок і опис більш-менш зрозумілі, то про заклик до дії часто забувають. Цього робити не варто, оскільки це спонукає людей робити те, що вам потрібно. А саме залишити контакти, написати повідомлення і т.д.

    Заклик до дії можна не використовувати, якщо ви ведете людину на лендінг. Але якщо ви обрали ціль лід-форма або повідомлення то заклик до дії необхідний

    Якщо це повідомлення, то“зацікавлені в турі? написати в прямому я розповім подробиці”, “маленькі місця на рейсі, а писати, поки є місця”, “є час, щоб забронювати, поки ціна не піднялася” і т.д.

    Якщо це лід-форма, то напишіть «залиште заявку, наші фахівці підберуть вам найкращу пропозицію з нашої бази палаючих турів», «залиште заявку до тих пір, поки ціна не зміниться» і т.д.

    Заклик до дії повинен складатися із заклику “купити”, “залишити”, “написати” і вигоди, чому він повинен це зробити “поки ціна не змінилася”, “у нас є секретна база палаючих турів”, “у нас є неймовірний фахівець, який відповість на всі ваші запитання”

     

    Креатив

    Зробивши оголошення, потрібно знайти ілюстрацію, яка обов’язково відповідає тексту оголошення. Якщо ви пишете про “Величне століття”, то використовуйте фотографію палацу або “Східну казку”. Якщо це фото в Instagram, то це повинна бути дівчина, яка фотографується на фоні Стамбулу. Якщо у вас є торгове оголошення – це має бути фото з покупками. Зображення і текст повинні доповнювати один одного.

    Приклад:

    Бажаєте приєднатися до команди ХО?

    Залиште заявку прямо зараз!

    Читайте також

    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *